Hello there,Thank you for contacting Roblox Customer Support. We understand your concern you are facing some issue in your account we will help you on this. Before we proceed with your request, please verify that you intended to send this message by replying directly to this message.For a list of steps on how to best keep your account safe in the future, please see the Account Security help article.Sincerely,ZainCustomer SupportRoblox Support저기요, 안녕하세요,로블록스 고객 지원팀에 문의해 주셔서 감사합니다. 귀하의 계정에 문제가 있다는 점을 이해하고 있습니다. 저희가 도와드리겠습니다. 요청을 진행하기 전에, 이 메시지에 직접 답장하여 이 메시지를 보낼 의도가 있는지 확인해 주시기 바랍니다.앞으로 계정을 가장 안전하게 보호하는 방법에 대한 단계 목록은 계정 보안 도움말 문서를 참조하세요.진심으로,자인고객 지원로블록스 지원..그냥 Yes 라고 답장하면 될까요?